Tack för omtanken....

Har slaggat hos mamma och pappa på deras as-sköna soffa men inatt är det min egna säng som gäller - YES! Home sweet home ;D Skönt att kunna ta en varm och skön dusch utan att varmvattnet tagit slut, som hos vissa andra ;P
Vill bara tacka er som har kommenterat, skickat mail, sms osv... Jag kämpar på, tar inte ut någonting i förskott innan jag har fått beskedet av vad min tumör är för någonting. Lever varje dag till fullo som det så vackert heter!
Har varit upp till sugan idag och grillat med mor och far, de badade bastu senare på kvällen som jag fick stå över. Förkylningen börjar äntligen släppa och det betyder mycket, tråkigt att inte kunna fräsa ur sig allt snor som jag inte har kunnat gjort under dessa dagar då det ligger ett bandage i min näsa som bör ligga kvar ett tag till. Så istället för att snyta sig så fick man  var ohövlig och dra in allt äckligt snor i stället, tur att mina dagar här hemma har varit med familjen.
Nu ska ja gå och lägga min i min underbara sköna varma säng, sedan bär det av till Gävle imon och hejja fram laget! Kram på er ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0