Soliga dagar!

Yes veckan som varit har varit toppen! Solen har ju faktiskt tittat fram. På fredagen åkte jag upp med mamma till stugan och tillbringade fredag+lördag där på bryggan med massa sol (och getingar). Vi var faktiskt sååå lata att vi tog ut datorn och satt ute i solen och kollade på film, myyysigt! 23 grader i vattnet så vi var ju bara tvugna att bada och så bastade vi även på fredagskvällen :D
På lördags eftermiddagen bar det hemåt för att tvätta. Sedan tidigt på söndagen åkte trion iväg till Sthlm för shopping och gröna lund. Ngn vann visst "lite" choklad, har tur om jag får en eller två chokladkakor kanske?! ;P
Ida åkte faktiskt nästan allt... jag och Malin åkte Insane - ajaj min bak, men sjukt rolig var den iaf :D
Idag ägnar jag lite tid åt den "svarta faran", hon behöver också lite kärlek! Tvättat henne två ggr, nackdelen med svart bil är att allt smuts syns och att det är svårt att tvätta henne när solen skiner!! Grr...Väntar på att mammsen ska komma hem, hon ska nämligen göra en av alla hennes gudomliga maträtter, ikväll är det lövbiff med vitlöksost, mummma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0