Brrr...

Värmen fungerar inte riktigt som den ska här på jobbet, sitter med tjocktröjan uppragen upp till öronen, plus att huven sitter som en smäck på huve! Brrr....När patienterna anländer är det bara att ta ett djupt andetag och dra av sig den tjocka tröjan och jobba i piké, hua!

Ikväll ska julen bort så man slipper stiga upp tidigt imon och fixa allt. Imon ska jag sova tills jag vaknar - YES!


Tränade direkt efter jobbet igår, kändes att man iten var helt på topp om man säger sååå dåå.. lite känning i ena foten, ska nog byta den där extra grejen jag ahr i höger sko till den vänstra så löser det sig nog :D
Blev ingen badning igårkväll men i kväll är det ett måste! Ska nog försöka leta på en sån där "rånarluva" ikväll när jag ska ut och promenera...Vart det nu kan finnas sådana?!


Längtar tills den blir lunch min mage kurra sååå, sedan ska några av oss på jobbet iväg och äta på American take Away- Yes, me like!!


Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0