nattsudd

Helgen är här igen! Och jag har 0 inplanerat - SKÖNT! Eller jo, match imorgon 15,30 i Hallen :D
Under denna helg, ska jag försöka inhandla något nytt i matväg som jag kan ställa in i frysen/kylen...Just nu står det en yoghurt och en gullök sedan juldagen i min kyl... Lär nog häva ut dessa innan de går ut själv! Och hungrig är man ju alltid så liiite mat är det nog bra att jag handlar.
Ma&Pa har kommit hem och nu när man ser dem tänker jag bara på pepparkakor..."Vi komma, vi komma" Men som Ni kan se i föregående inlägg så har min underbara mor redan bokat in oss på ett flyg nästa december, så jävla underbart, längtar redan!
Pappa säger att hela familjen lär gå ner 50 kg innan vi beger oss iväg, då får nog alla vi brudar i familjen ligga i eftersom han inte kommer att gå ner ett hekto för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0