SOL

Veckan är över och helgen är här, veckorna bara springer iväg och det är bara positivt.  Det står inte på förrän det är sommar :D
Min vecka började med feber och bilar som krånglade... Bilarna krånglar fortfarande :/ Som tur är åker jag ju buss om dagarna, dessvärre måste syster ha bil till jobbet, så idag fick mormor ställa upp och skjutsa och hämta lilltösen!
Idag är det lördag och förhoppningsvis är det tänkt så att ja ska göra comeback på planen idag, hoppas hoppas!
Match mot Falun i hallen, hoppas på många i publiken! 15.00 Prick!!!
Igår var jag och hämtade mitt paket från HM, lite kläder/hattar och bikini-överdelar som jag hade beställt, allt var toppen! Så nu får det gärna bli sommar... Har sagt det flera ggr att i sommar blir det nog sommar på gotland eller liknande, men det blir nog inte så. På arbetet går tv-skärmarna dygnet runt med massa udnerbara bilder från hawaii och andra soliga ställen, hur kan man då dissa utlandet på sommarn, det går ju bara inte. Så om det är ngn som vill åka i sommar så kanske vi kan åka tlsm ;D
Nu ska ja ta och hänga lite tvätt, sedan ner på samling! *Blink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0