Söndag

Idag blev det en lång sovmorgon fram till 10, shiit! Tänkte att det vore lämpligt med en sovmorgon såhär innan det är dags att börja jobba igen, pendla fram och tillbaka till Gävle om dagarna. Nu är det ju tur att man slutar tidigare på tisdag och är ledig på onsdag... Sen blir det "bondveckor" fram till man får semester :/

Jag stannade även kvar i sängen ända fram till lunch.. Jag hann under den tiden läsa dagens tidning, tala med pappsen och se på OS-klassiker på kanal 1 :D Till lunchen blev det mer sport, då jag spenderade tiden framför bandymatchen mellan Hammarby och SAIK... spännande iaf den första perioden, då jag lackade ur innan den andra skulle börja. Löjliga regler i bandy, då jag tänker på SAIK´s röda efter 2 min ??!!?
När syster kommer hem idag, blir det till att planera morgondagen. Vi börjar nog med att åka och shoppa lite och hämta lite saker hemma hos moi :D Nej nu ska ja ta och göra något vettigt! Hej då, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0