Semester dag 12

Usch vad dagarna går fort när man har semester, men VILKEN semester jag har, har nog inte haft en dålig dag känns det som. Bara den dagen då jag och mammsi tog en roadtrip ner till Malmö för att hämta pappa. DÅ det spöregnade hela vägen ner... Därför passade det att ta en sväng på Gekås i Ullared , så nu har jag varit där också.
Malmö var helt fantastiskt, här har ni en som väljer Malmö framför båda Sthlm, och Gbg! Underbar stad vid vattnet! Det kommer säkerligen bli fler roadtrips ner dit igen!!!
Annars så rullar dagarna på umgås med kusiner och kusinbarn och med min underbara familj. Helst spenderar jag dagarna uppe i stugan på bryggan! Nästa projekt däruppe blir att kapa ner ett stort träd som står framför min & systers stuga så vi får mera sol på framsidan och slipper sitta på balkongen i skugga.
Sedan har det blivit så att syster att flyttat in i huset bredvid mig, så nu är vi grannar. Sitter på "ballen" och väntar på att Hanna och Ida ska höra av sig så vi får åka och bada, kvällsdop som vanligt men kanske på ett annat ställe än det vanliga. HA EN UNDERBAR HELG ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0