Brandkåren!!!

Ligger man i sin lugnan ro och njuter av alla värmeljus som brinner, när jag till min förvåning upptäcker att det fan BRINNER i fönstret mkt nära gardinerna. SLiter ner ljuslyktan och försöker blåsa ut lågan, pucko som jag är... Det går verkligen inte att släcka ljuset är övertänt. Springer in med brinnande ljus in till toaletten och fort in under rinnade vatten, POFF! Det var den ljuslyktan det... Eftersom den är så övertänd så spricker glashelvetet under rinnande vatten. Tur att jag iaf inte hade somnat! Mitt brandlarm funkar ju inte ens...haha! Nu luktar det bara riktigt mkt ELD i lägenheten- FAN!
Det måste ha varit nå skit i ljuset eftersom det knappt brann alls när jag tände på det...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0