F

Ny jacka - Äntligen
Blev en från Stadium och den kommer bli kanon i vinter. Inte alls så tjock som mina andra jackor brukar vara. Min mor gav mig tipset att man faktiskt inte behöver en sjukt tjock jacka om man ändå inte är ute i snön och springer runt. Jag går ju mest till och från hemmet-bussen-jobbet...
Idag stod det shopping på schemat. Hittade tyvärr inga skor som föll mig i smaken. Men lite annat smått och gott, som exempelvis hårprodukter för alldeles för mkt pengar egentligen för min smak. Men nu hoppas ja på att dessa ska hjälpa mig med kalufsen som jag har på huvudet. Måste även boka in tid till frisören för lite ny färg :D
Ikväll blir det myyyys fredag :D Och på söndag är det återigen dags för match på bortaplan, hoppas på vinst! Tjejerna blir allt bättre på det nya spelsystemet som jag tror kommer funka galant när allt väl sitter i allas ryggrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0