Uttrycket ”TomBoy” kan nog skrivas som rubrik.

 

Har under denna vecka försökt att hitta kvinnan i mig. Jag har varit på ansiktsbehandling och till frissan och spenderat grymt mycket pengar på sådant jag egentligen inte bryr mig om. Har aldrig varit intresserad av smink, kläder och utseende överhuvudtaget. Varför?! Ehm, svårt att svara på… Har aldrig haft det intresset riktigt. Har sedan jag gick på gymnasiet satt upp håret i en tofs och haft på mig lite mascara och puder, That´s It!

 

Efter lite tänkande… Jag har ett arbete som jag trivs jätte mycket på, bor i en lägenhet som jag trivs i, då fattas ju bara att trivas i sig själv. Så det är det jag försöker göra just nu. Ska försöka släppa ut kvinnan i mig och lämna karln hemma :D Haha… Har alltid varit en pojkflicka som trivts i att gå i sportoveraller och mjukisbyxor och har egentligen inte brytt mig om vad andra tycker. För alla är vi olika, eller?! Finns också ett uttryck som säger att man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan! Så NU KÖR VI!

 

Är absolut ingen bloggare, också tänker heller aldrig bli någon. Men tänker väl skriva några rader i veckan och uppdatera vad som händer och fötter.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ganska lika sådär vi när de gäller kläder osv !

Kul att du skriver någon rad då och då ibland iaf ;)

Kram på dig!

2011-05-02 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0