Att välja

Att hela tiden, i alla situationer, ha en massa val... Måste det vara så?! Att hela tiden måste välja något man gillar eller inte gillar, välja att gå till höger eller vänster, ja eller nej osv. Fan, måste man hela tiden välja. Sedan kan man välja fel, fast ibland kanske man väljer att säga något fast att man egentligen vill välja motsvarande för att inte såra någon eller liknande.

Hur många gånger har man inte dragit en vit lögn för att alla ska må bra och känna att alla är lika mycket värda osv. Hur många gånger har man inte valt fel?! I och med att man valt fel så har allt gått åt h******!

Det finns flera val som jag idag ångrar att jag har gjort och vissa av dessa val förföljer mig dagligen, speciellt 1. Förföljer mig så mycket att jag mitt i en dröm kan tänka på om, om jag hade valt rätt... Mitt under ett arbetspass kan tanken OM komma upp flera ggr...

Ett ex på vad jag kan ångra att jag inte gjorde:
• flytta till Falun och satsa på innebandy
Här hade jag min chans men med plugget + min sjukdom så klarade jag inte det. FAN vad jag ångrar det.

Men nu är läget såhär och få får man väl finna sig i det eller får man välja och göra annorlunda?

Saknar Er mina riktiga VÄNNER och framförallt dig min bästa J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0