Innan det nya året kommer...

Så har jag införskaffat mig nytt gymkort så nu ni ska det bli fart på fnasket i plasket :) blev mycket lår & mage idag så innanlåren skakar fortfarande...

Imorgon ska jag och tjejerna ut i Gävle och ta en drink och förhoppningsvis en bit mat och det ser ja verkligen fram emot eftersom det inte blev ngt på juldagen..

Idag kära vänner har jag använt mig utav julklapparna jag fick av systeryster (ridhjälm, byxor o strumpor). Upp på egen häst och ut på långtur allt gick galant tills vi var några 100 meter från stallet då hästen stegrar och sedan skenar iväg men jag ramla inte av!! Riktigt roligt ;)

Nästa år vid denna tiden är det bestämt att jag befinner mig på varmare breddgrader, Thailand!!! ;) yeeees och som jag längtar nu ska pengarna sparas ihop också!

Tänder lite värmeljus och sätter väckarklockan på 8.30 får inte sova allt för länge på ledigheten :p KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0