Överskottsenergi

Idag är jag hemma då jag har fått en dunderförkylning som satt sig på bihålorna. Känns som ögonen ska ploppa ut när som helst, även mina tänder ömmar som satan! Blir även hemma imorgon och håller tummarna för att jag får jobba på torsdag. Jag blir rastlös när jag är hemma, jag vet att jag bör ligga still och inte göra ngt men hur lätt är det då?! Så nu på kvällskvisten hat jag bakat kladdkaka med kokostäcke, får se hur den blev märkte efteråt att ja hade i för lite smör... Det blir nog en kladdkaka utan kladd :P

Sedan har jag bestämt mig att det blir en resa åter till staterna, när vet jag dock inte... :D

Sedan har vi ju lagt ner innebandyn som publicerades i tidningen idag. Så eftersom jag inte har ngt att göra efter jobbet så tänkte jag börja gymma igen. Tur att både IF i SK har matcher på hemmaplan så man får sin veckodos innebandy ändå. Jag blir sjuk om ja inte får se/ träna innebandy. Sedan har jag ju gubbträningarna på söndagar om jag orka gå upp tidigt på söndagarna ....

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, krya på diiggg!!!

Du får komma och träna med oss då om du behöver en dos ;)



Kram!

2011-12-10 @ 00:39:54
URL: http://sjostrandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0