nattinatt

Nu är helgen över och ett ny arbetsvecka väntar. Kommer inte gilla när väckarklockan ringer vid 6 imorgonbitti :/ Kan  väl inte direkt säga att jag är någon morgonmänniska. Varför kan inte en vanlig arbetsdag börja vid 8 och sluta vid 3 eller något, så man hinner göra lite andra saker under dagarna, istället för att bara komma hem och dra täcket över sig och vänta på att helgen ska komma?!!?

Nu får man allt se upp med godsakerna, ju närmare jul vi kommer ju mer godsaker kommer fram. Jag fick en julkalender med choklad i av mamma den första december, konstigt att sista luckan redan är öppnad? Kunde inte hålla mig, och sen är det inte bra att äta sötsaker då och då. Det är bättre att ta allt med en gång, det kan tandhygienisten skriva under på :D

Har börjat fundera över hur det kommer att bli över jul och nyår, juldagen blir det  väl utgång kanske, undrar när det var sist, jo i somras med Tess :D Sedan nyår, har firat den ensam i två år nu, NU är det på tiden att det  händer något...  Mamma&Pappa drar iväg den 27:e och kmr hem den 19:e januari, så avundsjuk så jag döööör!
Back to bed - natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0