regn 15 grader

Städade undan lite i köket idag och höll på att slänga en femhundring, dålig koll på sina pengar har jag alltså..ajaj! 
Har spenderat denna dag mest i sängen med ipren och näsdukar och halstabletter.. Hoppas att jag blir frisk snart! 

Sommaren måste ju vara en av de sämsta på flera år, det regnar minst 10ggr om dagen och termometern når knappt upp till tjugo strecket! Hoppas att augusti kan ge några härliga soliga dagar då jag är ledig ;D Men man ska väl inte hoppas på för mkt, men man kan alltid hoppas! 

Får ta upp träningen i veckan nu efter sjukdomen, får snacka med PT och se vad hon säger. Tufft blir det säkert men det ska jag väl klara av?! Please be nice! 

Nu åter till sängen eftersom jag ska upp tiiiiidigt imorgon ;D 

Kommentarer
Postat av: M

Får haka på mig nånstans där solen skiner i oktober!!! =)

2009-07-26 @ 22:14:44
Postat av: Anonym

Beroende på hur det ser ut på jobbfronten ;D

2009-07-26 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0