ZZzz

Syster sov här över natten, på något sätt så sover hon alltid alldeles för länge när hon sover här. Ändå gnäller hon varje gång hon vaknar att hon får sååå ont i ryggen av min säng?! Ida vaknade  när Hanna kom med posten, så då öppnade jag dörren och visade Hanna hur Ida ser ut när hon precis har vaknat, hemsk syn!
När vi både var uppe och hade fått i oss mat i magarna, skjutsade Ida ner mig till Banken för att träffa puddingen där inne ;D Sedan hem och fixa någon lunch, tänkte att våfflor går snabbt och det var ju alldeles för längesen jag åt det. Det hela slutade med att jag gick ut och slängde hela våffeljärnet eftersom det sög! Så till lunch blev det återigen min favvo havregrynsgröt med äpplemos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0