Röd

Röd i ansiktet har jag blivit idag, har spenderat dagen utomhus med lite kubb, fika och bärplockning hemma hos mor och far. Emma spöa mig i kubb, måste träna upp mig ;D SKönt att det är finväder när man är ledig iallafall...!!!

Imorgon är dagen fullspäckad med saker som ska hinnas med, klippning av hår, klippning av gräsmatta, laga mat åt fam blomkvist larsson. Sedan så blir det träning på kvällen, ska nog försöka vara med lite granna iaf! Sedan taggar man inför Gbg på fredag. Blir borta tills på måndag och under helgen ska man försöka hinna med liseberg, paddan, avenyn, madonna-konsert innan vi åker hemåt igen.

Nu är det allsång, så ta det lugnt!!

Kommentarer
Postat av: E.

det blir retur nästa vecka när du kommer hem!!;) ha så kul i gbg och me madonna. hälsa henne från mig;)

2009-08-06 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0