dan före dan

Idag fick jag en sovmorgon till kl 9, välbehövlig! Satte på tv4 och fick då veta att bocken har brunnit ner, ovanligt eller?! Hörde sedan en bil stå utanför min balkong, syster hade äntligen kommit, vi skulle nämligen ut och göra de sista inköpen, nu är vi klara!! Sedan hem och laga till lite lunch sedan fick dagen bara gå... tick tack tick tack. Plötsligt slog det mig, Ringa Emma! :D :D :D
Nu sitter jag hemma i soffan och värmer mig med min kamin och smaskar på presenten från tandteknikerna, tackar! Imorgon har pappa bjudit hem mig på julfrukost hemma hos dem. Mamma jobbar så han bjuder oss systrar på frulle! Sedan ska vi ta en sväng till Torsåker och tända ljus för farmor och farfar ;) Sedan hem och förbereda julmaten, eller rättare sagt pappa, jag tänkte mest klämma på paketen som jag har sett..haha! Sedan kommer mormor och morfar på jullunch tlsm med vår familj Blomkvist/Larsson!
SÅ GOD JUL TILL ER ALLA, hoppas ni får en underbar jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0