Barn med särskilda behov

Hur jekla intressant är inte detta, har varit på föreläsning om barn med aspergers, adhd, damp, autism...Mkt passar in på en själv lär man ju ändå tycka! Har nog lite av Aspergers syndrom jag... Det tror jag alla har mer eller mindre.

Veckan har sett ut som sådan att man har suttit i en massa telefonsamtal om den ena och det andra, men 'ntligen klart med CSN efter 26  min! Shiiit vad dyrt... Men får mina efterlängtade pengar imon! Så ikväll ska ja hämta syster i sanviken så bär det av en shoppinhsväng till Valbo, för att inhandla en ny garberob ;D Det behövs lär ja säga.. Kan ju inte strosa runt i dessa mjukisbyxor längre, behöver nya haha!

Väntar på min nya dator som jag impulsbeställde i fredags, kändes som om det var dags att införskaffa mig en ny dator som kanske fungerar bättre än den förra, plus att jag besätllde sånt där mobilt bredband, det blir  nog bra detta, ¨så att jag kan hålla koll på allas bloggar så jag vet att folk levet ;D

Imorgon blir det en snabbvisit till falun vid 9 för att prata med tanten i receptionen och få ut lite papper så att man kan skicka iväg dessa för att söka ännu mera pengar i fonder. Sedan blir det väl till att plugga och sedan får jag se vad som
händer på kvällen ..... ;)
Nej, men nu ska ja nog ta mig ut på en långpromenad, om det blir bastu nästa helg lär man börja motionera bort magen!!! Tur att ja hann med en solning denna vecka iallafall, men jag är säkert kritan självi det sällskapet! haha

Peace & Löööööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0