Gamla damen

Äntligen skulle jag väl inte påstå men just nu har man blivit 22 bast! Tillbringade födelsedagen med att träna och åka till falun på seminarium som gick sjukt bra, Klart godkänd tyckte fröken ;D

Sitta hemma och dunka huvudet i väggen, det är väl inte direkt sådana helger man vill tillbringa med sig själv. Glo på den där jedra televisionen och blir påverkad av en massa program; Jag borde motionera mera, jag borde äta bättre. Men hur ska jag hinna med allt?!? Dete känns som om tiden inte längre räcker till för mig, det finns så sjukt mycket saker som jag skulle vilja göra. Saker som jag vill uppnå, jag vill uppnå mina mål i livet. Vilka var de nu igen? Jo, just det jag.. Men de som verkligen känner mig, vet vad jag vill i mitt liv. Har tjatat om detta sedan jag var 15, jag vill jag vill jag vill.....!!!!!
Och därimellan vill jag hoppa tandem ur ett flygplan (eftersom jag kommer att blunda hela vägen ner, är det bra om
någon annan finns baktill ;D) man kan även se det så här; På alla dessa "hälsoinriktade program" så varnar alla med att om du inte gör ditten eller datten så kommer du att DRABBAS av diabetes.. Men om man redan har det DÅ?! Jo men visst en dödlig sjukdom Heja Sverige! Heja sockersjuka! Heja avd 16 på Falu lasarett (hjärtavd,) och Hej då synen.

Är alldeles för rädd för att bli sviken igen... Om och om igen, fast att ni visste!


Sitter och lyssnar hela dagarna på denna låt med Winnerbäck, den blir bara bättre och bättre. Och Larsa, vilken text!

Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där och jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här!

Nu kan det vara för sent att säga som det är. Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut och vi har försökt att fånga den andra men aldrig nått ut. Jag vill ha en sista chans så jag säger det rakt ut:

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut!!!

Jag vet att det är svårt över telefon men när jag har dig nära vill du därifrån. Jag vet att du har tänkt men berätta hur du mår!!!!! Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt, jag har försökt att tänka bort dig

på alla sätt. Det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt...


Och jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut ...



En riktig vän står där på din sida vad som än händer. En riktig vän skäller inte på dig när du gör fel. En riktig vän hjälper dig när du behöver hjälp. En riktig vän kramar om dig när du mår dåligt och peppar dig när du har det svårt.
En riktig vän blir inte sur om du ringer mitt i natten.  En riktig vän vet hur du känner, utan att du behöver säja något. Men det finns en sak som är mycket viktigare än alla de andra. En riktig vän sviker inte.

 En riktig vän är väl en sån man kan berätta allt för ? En som man verkligen litar på. En som man saknar när man inte träffats på länge. En som man alltid har roligt med. En som alltid finns vid ens sida. 
Var finns alla riktiga vänner?


KOM HEM NU!!!!! Saknar dig jue..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tackar! Jag vet inte faktiskt. Kan inte stödja på det så nåt fel är det. Ska kika upp det imorn och hoppas på att få nåt som stillar smärtan bättre än Citodon :P

2009-02-08 @ 21:28:30
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0