Sjukt trött

Kommer man hem från Falun och landar i sängen, sjukt trött! Måste få lite sömn, en timme iallfall tackar! vad kan detta bero på då, jo kan tänka på alla sena träningar som man har planerat, men somk inte riktigt blir som man tänkt sig,, skolan, jobb osv, Huvudet är liksom fullt nu!

FÅtt tid på sjukhuset för diabetesen nu iallfall, ska ringa imon och säga till dem att ta fram pumpen, eventuellt så blir jag som pappa "en reservdelsmänniska" . Känner att jag måste ge pumpen en chans, trots att den ska sitta där 23 timmar om dygnet, jo det är så en timme kan man ta av den, typ i duschen, annars så ska den sitta fast på en´. Men det gör att mina hårda mage får vila från alla nålstick, sticker ju i magen få se.... 2+1+2+1= minst 6ggr om dagen, om det blir fika eller mellanmål blir det betydligt fler nålstick. Gillar inte att ha en hårdmage, den är sjukt svår att få bort. Ev kan man operera men hur mkt kostar inte sådant!? Nej, men ska ge detta en chans och funkar det inte så funkar det inte.

C-uppsatsen är på G nu iallfall ;D Hade träff med handledaren nere ifrån Uppsala, så nu är vi på G.

Ska åka iväg på träning vid tjugo över 8, träningen börjar 9, men vi har samling kvart i. Plus att det är jag som ska ha träninegn idag med. Så måste väl komma i skaplig tid, plus att jag ska hämta upp anna och denise innan.
GE MIG SOL OCH VÄRME!!!



Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

tillbehör är ju bara bra! reservdelar låter lite tristare... på med alla tillbehör som finns bara, lösnaglar, hållinstrumpbyxor, löshår, silikontuttar, hörapparater och insulinpumpar! ja men det är ju huuur bra som helst! kram!

2009-02-20 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0