Rullar fram...

Jo, både jag och dagarna rullar framåt ;D Har nog kanske kommit i det här med att jobba nu, och det går även mycket bra! Ska ringa lite samtal imorgon, håll tummarna!!!
Nu är jag frisk iallafall och har också förtjänat mig ledighet nu  fredag-söndag. Ska ut på lördagen till eltebo och fira fr.a kusinen men lite annat smått och gott också ;D Syster blir chaffis så får ta den efterlängtade groggen på över...ja jag vet inteh ur längesen den var ja sippa på lite alkohol.
HAr även fått tag i lite bildelar till bilen idag, hoppas att de hör av sig imon!

Efter arbetet idag var jag lite sällskapssjuk så följde med mamma till sandviken på en gång, så det blev matlåda i bilen, tur att vi tog min bil, för er som itne har åkt i min pärla så har jag nämligen uppfällbara brickor i baksätetet, Yeeeees! Nu sitter ja på Grankotten och har inga planer på att åka till min lägenhet och sitta själv och glo, blir nog kvar här hela eftermiddagen och umgås lite med familjen, syster kommer väl hem snart från IKEA hoppas jag, får se om hon fixat personalrabatten idag då, då kan man ju ta en sväng in till valbo någon dag ;D

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0