Sista dagen innan....

Denna vecka har ändå gått lite segt tycker jag, men nu är den slut och arbetet sätter igång imorgon! Upp i ottan och fixa allt innan man får sätta sig i bilen och köra till hofors. Kan tänka mig att jag kommer att vara helt slut efter dagen, "men det blir bättre och bättre dag för dag". 

Igår umgicks jag med Emma och Tessi, blev lite badning ute i Norbyviken - Skönt! Solen tittade även fram när vi låg på bryggan! Annars så ser det ut som att vädret inte kommer att vara det bästa nu i veckan, men vad gör v'l det när jag ändå bara ska sitta inomhus och glo in i folks munnar?! 

Tessan kom även förbi i gårkväll på en visit, sedan åkte vi och tog oss ett kvällsdopp, och kallt som F*N i luften så hackade tänder hela tiden under badningen, eller rättare sagt doppet, för mer bad blev det inte för vi höll på att frysa ihjäl! Tess och jag diskuterade lite om hur jag ska göra om jag får tjänsten där jag har varit på intervju, funderar väl att förflytta mig till Falun då eventuellt, då skulle vi bo mkt närmare varandra ;D Men får avvakta med flytt osv, min lägenhet blir inte svårsåld iallafall! 

Syster stod för lunchen idag, men hon stack direkt efter för att slippa diskningen, så det fick jag göra.. Men ja är int bitter! 
Nu blir det till att äta upp alla jordgubbar jag rensade igår och lägga mig raklång på soffan och bara njuta av de sista lediga timmarna för juli i år :D Snart är det jul, tänk var året går fort!! JAG VILL TILL THAILAND!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Du får haka på oss då...om vi kommer iväg =)

2009-07-06 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0