En sanndröm

Fattar inte att min kropp reagerar så som den gör?! Två matcher på raken som man blir helt yr... Senast var igår, kändes som om jag skulle svimma, kallsvettades, visste inte alls vara jag egentligen var. Kände redan på lördagseftermiddagen att det inte skulle bli en bra dag. Låg hemma hos mamma och bara mådde allmänt piss, svårt att få i sig mat överhuvudtaget. Känns konstigt när man inte vet hur ens egen kropp egentligen fungerar.

Haha, i natt drömde jag sjukt konstigt, drömde att jag inte hittade min toalett i lägenheten (de som har varit hemma hos mig, vet att man inte kan missa den dörren!!) så istället för att kissa på WC så gick ja ut på balkongen, och GUD vad det kändes som en sann dröm. När jag väl vaknade var jag tvungen att gå ut på balkongen, tack och lov det var en dröm!!

Solen måste ha tagit semester idag, igår var det helt underbart väder, men idag är det bara grått och trist tyvärr. Nästa vecka börjar med sjukhusbesök och OP, jag är ganska nervös inför ingreppet, men det löser sig säkert!! Har ju som sagt gjort detta en gång tidigare, men inte så här djupt.

Ett glas vin, ett glas vatten, en öl, ett glas vatten, en shot, femton hinkar vatten....Hörde på programmet "Du blir vad du äter" att en vinare innehåller lika mycket kolhydrater som en pizza, tur att man blandar då! haha!! Ge mig sol, sol, sol...Vill att det ska bränna i ansiktet lite nu!

Munnen den ska skratta och vad glaaaaaad! ;D  TJING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, en bild av en mästerfotograf ser jag.. hehe.. det kan man kalla den ultimata semesterbilden nästan...

2009-03-23 @ 10:57:03
Postat av: Anonym

åhå... en bild av en mästerfotograf ser jag.. den ultimata semesterbilden kanske?? =)

2009-03-23 @ 10:59:52
Postat av: Anonym

Buggiga program men vi skyller väl på att jag stammar lite då å då.. =)

2009-03-26 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0