Fortsättning följer

Har sovit som en stock inatt, hur skönt som helst! Trots det som kommer eller inte kommer att ske idag, får se vad doktorn säger, men blir det som jag tror så inträffar detta 15.30 AJ!!! Mer info kommer efter ingreppet!

Igår var jag på utvärdering för mina mediciner som ja knaprar i mig. Och så som det ser ut så bör jag ändå äta de tabletter som ger mig hallucinationer, dock behöver ja bara äta en halv om dagen så det ska nog gå bra. Sedan kan vi inet komma på vad det är som utlöser mina attacker, så har fått tid till en kurator nu för lite samtalstid som jag tror gör gott för mig faktiskt. Vad skiljer en kurator från en psykolog? är det, det medicinska eller??

Nej, men det känns skönt att få gå iväg och tala med någon! Sedan så måste jag bryta mina vanor, måste göra annat enligt doktorn, så får se vad jag kommer fram till.

Jaja, sluttjatat från mig..nu ska ja förbereda mig för det som komma skall, men jag uppdaterar bloggen när jag landar!



Sådär ja... hemma från sjukhuset igen. Och det blev abslout inte som jag hade tänkt mig, slapp operation i nuläget, men om det blev värre så skulle det eventuellt bli. De vet egentligen inte riktigt vad det är i nuläget. Kul med studenter på dessa avdelningar, haha! Men jag tåls att bli tittad på, trots att jag i vissa stunder undrade om hon antecknade vad läkaren sa i sitt block eller om hon målade av mig :S Haha... Tänkte Heartbreak Hotel, så jag klarade nog av allt med ett leende ;D

Sedan en sväng till stan dör jag bjöd mamma på världens (dyraste) godaste choklad! Älskar det stället! Sedan blev det inköp av en tröja och ett par byxor, tyckte jag var värd det efter vad jag ahr fått stått ut med under dagen. Nu ska jag sätta mig och skriva CV och söka arbete!! hejja mig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får börja må bättre snart! Låter inte alls nå roligt.



Som jag fattat det så går man till en pykolog när man har sjukdomssymptom, men man går till en kurator om "problemet" inte klassas som sjukligt. Fast jag vet egentligen inte riktigt..

2009-03-24 @ 13:07:48
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0