våfflor och en massa sömn

Vaknar upp när telefonen piper, känner att denna dag kommer att bli hur lång som helst. Iväg med bilen till mor och far, där också min skjuts hämtar upp mig. Somnar nästan i bilen till falun, är hur seg som helst hela matchen...TORSK!

Kommer hem till mamma och pappa och mor har gjort sjukt god mat, men kan ja äta då? Nej, mår lite illa faktiskt sedan däcker jag på mammas säng framför dvd:n med Tzatsiki - vänner för livet. Vaknar upp nångång vid femtiden, helt utvilad lär ja faktiskt säga. Då börjar ja och mamma att laga eftermiddagsmat, som blir våfflor, fyra st sedan kommer må illa känslan tillbaka, då vet man att man ätit för mkt! Sedan gör jag en stor insats genom att hjälpa kärleksparet att bära in deras nya kakel till badrummet, tuuungt var det.

Nu sitter jag hemma hos mig, betalat räkningar precis, kom på att man bör göra det innan månaden är slut, men glömde bort att februari inte har 30-31 dagar. Konstigt, veme har kommit på det egentligen?

Det var riktigt trevligt att bekanta mig med dig, hoppas vi hörs flera ggr :D   SÅ här kommer dagens bild :

 Out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh.. det där såg ju hur gott ut som helst!



Passa dig föresten så du inte får vinterkräksjukan. Tydligen 4 av 5 som kommer i kontakt med någon som redan är smittad som själv blir sjuk. En fy helvetes sjuka det där i år.. :S

2009-03-01 @ 20:38:35
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0