Sol och värme

Helgen har till största delen gått åt till C-uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon!!! Hoppas att det går bra för oss iallafall... Sedan har jag även hunnit med middag med Alba-damerna ute i Årsunda som bestod av grillat och spel :D Måste säga att jag och Sandra kan det där med sex-ställningar ;D Sedan har jag ju alltid varit stor i truten så att äta upp en banan med chokladsås var en baggis för mamma Larsson! Synd bara att man inte kunde ösa på lite mer med alkoholen, men kan ju inte dricka så mkt pga medicinen :/ Men tack för en trevlig kväll tjejer och tack syster för skjutsen, trots att det gick lite fort i svängarna till Årsunda, haha! 
 

Idag har jag varit mesta dels ute efter en förmiddag med pluggande, sedan blev det ut i den underbara solen, slutade med middag hemma, ja hemma är just på Grankottevägen, med mammsen, pappsen och syster. Pappa åker uppåt igen imorgon så ville träffa han lite i helgen också. 

Skolan början ta slut, och jobben tryter i Gästrikland, ska ringa till Sthlms-kliniken imon... de har bett mig att ringa. Sedan har de öven hört av sig från Oskarshamn, men får se hur jag gör där.... Nej nu är klockan kvart över åtta och jag är sjukt trött, det blir nog sängen för mig nu! Men tack och godnatt kära kamrater! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0