Ojoj..

Idag har jag varit till sjukgymnasten på morgonkvisten sedan blev det hem igen till hälsocentralen, så imorgon ska jag åka till röntgen på morgonen. Då ska de se om det är en stressskada som jag har fått i foten... ibland bör man vänta med att röntga i typ några veckor, eftersom man inte kan se detta på en gång. Håll tummarna för att det inte är någon sådan skada eftersom det kan betyda några månaders vila!!!
När jag var in på HC så hörde jag två äldre män tala om att de inte tänka vaccinera sig... Pga att flera av deras bekanta har blivit så dåliga efter de fått injektionen, sedan satt jag på Youtube och upptäckte detta!! :
Så nu är ja inte så pigg att ta den faktiskt...Eller vad tror ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0