Onsdag - höst

Hösten är här och det är bara att acceptera. Jag och mor tog en promenad ner till moster som fyller år idag! Dagen till ära hade jag tagit på mig ansvaret att baka en kaka och ta med, och jag suger verkligen på allt vad bakning heter. Men för en gångs skull lyckades jag, det blev en sockerkaka med äpple, kanel och pärlsocker ;D Inga mera torra bullar hör nu inte :D yes...
Alla löv blir röda/orangea/gula... det enda som är grönt är gräset. Snart kommer väl snön också :( Det har ju redan kommit i Åre så snön knackar väl på vilken dag som helst. Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta lite tvätt redan vid 7 ska jag vara nere i tvättstugan eftersom ja ska med moster och syster till sjukhuset imorgon tänkte ta mig en repa upp till öron-näsa-hals och höra om de fått något besked med mina provresultat, eftersom jag inte har hört ett knyst... ?!?!?
Igår kom Therese förbi också ;D alltid lika trevligt när hon är här... Bestämde att jag ska bo hos henne i några dagar, när återstår bara att se hon är en rätt så upptagen kvinna!
Idag har jag bjudit lillasyster på lunch här hemma, hon blev antagligen så mätt att hon somna och jag var tvungen att väcka henne efter 40 min då jag ansåg att hon hade sovit klart! :P Hur kan man vara så trött när man sover till tio på morgonen?!!!!
Nu har jag tänt på massa värmeljus och ligger under en varm filt :D kan det bli bättre, tror inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0