Det är visst ngn som är tillbaka..

.. Träning har legat på is ett tag, men denna helg tog jag tag i saken och har till och med börja löpträna! Och visst märks det att fröken Larsson har legat på latsidan för det är precis som att börja om från noll igen :/ men nu ska ja ligga i och försöka komma i form tills semestern i juli börjar.

Denna vecka är det ju kort vecka på jobbet då man var ledig idag :) så hoppas denna vecka går fort så helgen kommer! :)

Just för tillfället har jag massa extra grejer på magen som mäter mitt blodsocker konstant, lite jobbigt med alla grejor men de åker av på torsdag! Då kan jag äntligen sola igen :) det är det första jag ska göra efter att jag varit på sjukhuset och lämnat ifrån mig skiten!

Helgen spenderade jag i stugan då jag inte hade lust för 5 öre att vistas bland folk med alla dessa slangar och grejer på magen :( svinkallt om nätterna var det, på söndagen vaknade man upp till 14 grader i stugan - inte kul! Tur att jag sov i min onepiece-overall !!! Älskar stugan och längtar tills sommaren så jag bosätter mig där :)

Blodsocker just nu 6.1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0