AVA

Lite efter med denna blogg nu när jag har legat inne på AVA på sjukhuset...akutavdelning YES! Har inte kunnat sova en blund på det stället så det var skönt att få komma hem och sova på permissionen :D
Har under helgen tappat minnet under några dagar....hm... Så åkte in på måndagskvällen till akuten och blev kvar de trodde jag hade fått epilepsi- men så är nog inte fallet... massa hjärntester och massa olkika röntgenundersökningar. Igår så hittade de något i mitt huvud som inte ska vara där...ska in nu till halv tre och se om de fått svarpå någonting... det 'är inte något imjukvävnaden med det är nått i skallbenet liksom... Men det känns lite jobbigt när en läkare säger att jag kan ha en tumör i huvudet, håll tummarna nu alla ni som läser detta!

Åker till mallis på lördag, så jävla underbart! puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller alla fingrar,, hoppas du mår bättre, åker du utomland i alla fall..

tänker på dig kramen //sussi

2009-08-27 @ 21:21:11
Postat av: Micke

Måste ju ändå vara skönt att få veta att det finns nånting där... hårfärgen till trots!!! muaahaahaahaa!

håller tummarna jag med!

Ha en fantastiskt jävla skön semester!

Kram

2009-08-27 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0