Luspank

Idag var det dags att inhandla lite mat för de dagar som är kvar på denna månad... Nu är ja luspank med har full kyl och frys iallafall, yes! Nu håller ja på och donar med ett kollage som ja ska knåpa ihop, klippa och klistra är svåra grejer. 
Om solen ville lysa lite imorgon då så ja kan ta mig upp till stugan och sola lite :D

Ikväll blir det en löptur på springmaskinen eftersom jag har världens blåsa på vänsterfoten, dvs då kan ja inte ha löpskor på mig så det blir till att springa med foppatofflorna på maskinen :D Men det har jag ju gjort massor utav ggr förr så det blir inga problem. 

Är ute efter en skapligt stor tavla som jag ska ha över min stora soffa i vardagsrummet ;D Har inte riktigt funnit någon som fallit mig i tycke och smak men får väl leta vidare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk på Dollar å köp en duk å lite färg & go nuts!!!

2009-08-13 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0