M, M&M

Nyss hemkommen från Eltebo, Micke var så snäll och hjälte mig med fönsterhissen på min bil. Så nu fungerar den som den ska..Nu är det bara att åka till gbg på fredag! "Tre cowboys...."

Lekte med M hos M&M sjukt duktig kille på att studsa på studsmattan ;D Sedan var det dagt för läggning och Tant Anna var villig att hjälpa till och tycker väl att det gick skapligt... Lite svårt med pyjamasen när det fanns så många knappar på den. Men tillslut satt den på och tänderna var borstade. Nu var det bara sängen kvar, efter 4/5 böcker slumrade underverket som en stock. Så skulle jag vara smidig att resa på mig och smyga ut ur rummet, tror ni inte att ja får sendrag i högerlåret och höll på att avlida, men med lite stretch så kom ja ut ur rummet och han sov fortfarande. Så nu är jag ytterligare en erfarenhet rikare vad det gäller småbarn, nu är det bara att invänta sina egna ;D 

Var även på sjukhuset idag och är under utredning... Får svaren på torsdag vad det är jag har haft i kroppen under hela juli?!?!

Nu får lillasyster ta och dyka upp, jag är trött och vill sova nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0