Söndag...

Att vakna upp till solsken är nog det bästa som finns! Frukost utomhus med de bästa ;D Efter fruktosten satt jag mig i bilen och körde hemåt och städade lyan på centralvägen 4o. SÅ ikväll får man lägga sig i en nybäddad säng med nya lakan, yes!
Till lunch blev det persikoyoghurt, favoriten bland yoghurts.... Så nu ligger jag i soffan med en massa värmeljus som lyser upp mitt vardagsrum, mysigt. Så det är nog dags att slänga mig själv in i badkaret och skrubba sig ren. 
Imon blir det till att ringa hälsocentralen har fort. sjukt ont i halsen så kan knappt svälja, att prata gör också mkt ont! 

Ev så blir det att ta sig på träning ikväll och kika läget.. Kanske köra lite styrka... Inte så bra idee att springa med halsont!


Jo, just det jag ska vara väldigt glad att jag har två ben, höll på att hugga av mig mitt högra ben igårkväll, skulle hugga lite vet, men det hade regnat och yxan slant till och som tur var med millimeter så missade mitt högerben....Akta er människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0