28:e

Usch, fy och bläää vad det snöar just idag då! I morse var det bara att gå upp och sopa av bilen från all snö och försöka få ut systers bil ur garaget.. Senare under dagen är det tänkt att jag ska skotta hela uppfarten innan hon kommer hem igen efter jobbet. Själv är man ledig hela veckan, underbart!!
Tror jag ska åka och inhandla ett gravljus och åka till Torsåker och sätta ett ljus på farmor och farfars grav. Farfar skulle nämligen ha fyllt år idag! :D 2 år sedan han försvann, han dog nämligen på julafton... Farfar var den som alltid skämde bort en när man var liten, fick allt man pekade på. Vet inte hur många somrar jag och han umgicks på diverse marknader där han sålde sina egna saker. Vilka utflykter vi upplevde tillsammans. Sen är det hur trist som helst att en sådan underbar frisk person ska drabbas av plötsliga sjukdomar som gör att man får förlita sig på andra.
Nej nu ska jag slänga in några vedpinnar i kaminen och sätta igång med maten... värsta hemmafrugan :D
....Ses!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Förra året gjorde jag en magic trix och klippet blev en succé på aftonbladet med över 23 000 tittare. Gå in på min blogg om du vill se klippet. Kommentera sedan vad du tycker om den och ifall du vill se fler magic trix :D

Här är en direkt länk till inlägget http://ferhat.blogg.se/2009/december/magiiiiiic.html

2009-12-28 @ 12:48:26
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0