Bloggar från mobilen

Igår när man kom ut och skulle ta och skotta av uppfarten, så höll jag på att skotta ihjäl mig... Jobbigt värre var det! Sedan var det inte ens plogat fram till Torsåker, plus att mina vindrutetorkare strejkade så jag hängde mig över till passagerarsidan i bilen för att överhuvudtaget kunna se en skymt av vägen mitt i all snöKAOS! men fram kom jag tillslut. Ingen hade skottat på kyrkogården heller, så det var tur att jag  hade mina snöstövlar på, eftersom det minst var en halvmeter snö. När jag väl hade hittat platsen så var det bara att börja gräva fram lyktan/granen/stenen under all snö, men som tur var hade jag planerat och tagit med mig min borste/skrapa - till bilen som jag då kunde använda för att skotta fram stenen. Se så fint det blev tillslut :D







Idag har jag bara haft en slappardag, ska ju ner på träning snart så då får man ju ändå röra på sig liiiiite :P
Har precis bjudit syster på mat efter jobbet :D


...Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0