Känner Ni "Storviks-Ida"?

Maten igår blev helt perfekt, drickat var inte heller dumt... Sedan knallade vi ner på matchen mellan Sk och Hofors.. stortorsk för grabbarna med 2-10! Efter matchen begav vi oss hemåt och slog oss ner framför Idol, hann se snabbgenomgången och resultatet iallafall, blev lite nervös där ett tag att Erik skulle få packa väskan och fara hemåt. Avis på släkten som åker iväg och ser på finalen...Hmrf!
Natten blev till att sova på soffan hemma hos mamma, orkade inte gå hem...haha trots att det bara tar 4-5 minuter att knalla hem till min lya. Blev väckt vid halv 9 och fick läsa tidningen om "Storviks-Ida" haha, jo det är sant det är jag som är storasyster till "Storviks-Ida" Haha! Nu är hon mobbad för resten av sitt liv :P
Nu sitter jag med mitt tokblonda, nyfärgade hår... Shit vad mina ögonbryn blev mörka :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0