Hundar!

Det är fint med snö, så länge snön får vara vit..!!

Idag har jag tillbringat dagen med att plugga, städa lite och gymmat med mamma ;D Längesen man var på gymmet nu, men nu ska jag få ett nytt gymkort, så nu kan jag åka till viken närsomhelst ;D (Med familjebilen även, haha)
Inget nytt från doktorn heller, har de inte hört av sig imon så är det nog bäst att jag ringer och hör hur alla prover gick egentligen :S

Match på Fredag, hoppas på vinst ;D Sedan är jag sugen på att göra nått roligt, ev att det kan bli utgång annars är Monroes ett måste! ;D Sjukt gott!!

Nej nu ska ja hem på mötet med bostadsföreningen, sekreterare även!! ;D
+++ för vikten!!!

Snart så smäller det!!

Kommentarer
Postat av: sussi

::::::::::::::::GRATTIS:::::

på födelse dagen hur känns det att bli gammal????

2009-02-04 @ 18:17:07
Postat av: Anonym

2009-02-04 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0