Systeryster

Det gick inte alls som vi hade tänkt oss igår... :( Men nu har iallafall jag tagit den enda förlusten för denna säsongen!

Kom hem igår, sjukt trött... Lillasyster följde med hem som sällskap, men trots att jag vet att jag aldrig kan sova bredvid denna människa som slåss och pratar sjukt mycket i sömnen så får hon sova i min säng, och jag får inta soffläge ;D Det är syskonkärlek det, haha!

Idag blir det att åka till läkaren, får se hur många ytterligare besök det blir denna gången ??!? Sedan ska jag iväg och prvköra bil, och sedan träning... Ganska mycket på schemat idag ändå...Ajja, ska väl försöka komma in med det här att blogga, är inte så hightech ändå på detta, men jag försöker ;D haah

Spelledig nu i helgen så får väl se vad som händer ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej anna,

hoppas det går bra på proverna, du vet att jag oxå har medicin för struma ..+ en massa annat.. det går bra mår bättre med den än utan.. här är vi inte heller så friska så du kan väl titta över en dag så kan vi byta erfarenhet?????

ha det bra

kram

sussi

2009-01-25 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0