Buss

Är på G till sandviken nu... Ska åka buss!! Hur längesen som helst, sist jag åkte buss, var när jag och Marre var ut med grabbsen i Gävle och det var ett bra tag sedan! Ska ta bussen in till mor eftersom vi har bestämt oss för att åka och storhandla mat, nu när skatteåterbäringen kom ("Prisa Gud") Äntligen slipper mitt kylskåp och min frys stå ekande tomma. 

Har suttit och tittat på Spencer och Heidis bröllop från the Hills, och då slog det mig...Lauren Conrad - kan man bli fräschare än henne?!? Shit, hur orkar människan sminka sig och klä upp sig varje dag, tur att det finns bilder på henne som visar att hon kan se ut som en vanlig svensson också! Lägger ut lite bilder Nedan!! 

                

SHit måste rusa till bussen, ska kolla upp hur jag kan få tag i hennes bok, den verkar ju inte säljas i Sverige, nån som vet?!


Vi ses när vi ses!!

Kommentarer
Postat av: sunkan

Ne Anna,man kan int bli fräsdchare! ;)

2009-06-14 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0