Enbrabutik.se

Sjung om studentens lyckliga dar... Jaha då ver det avklarat och kallt som F.A.N var det också :( Bokstäverna höll iallafall in i det sista! Än en gån...Grattis Lillasyster! 

Fick en armband igår av Marie m. familj! Skit läckert, syrran fick både halsband och armband som ser ut som blommor, lägger ut lite bilder här...Vill ni se flera olika typer av dessa smycken så kan jag rekommendera kusin Maries sida: www.enbrabutik.se! 

 
Detta smycke ser ut som en tattuering på armen, kan även bäras på fotleden... rekommenderas till er som inte vågar/vill göra en riktigt tatto!
          

Nu sitter jaga och filurerar om jag ska ta och ta en sväng till Sandviken och till hemmakväll och just ha en riktig hemmakväll! Dock alldeles för mig själv, men får se hur jag gör. Eftersom det är nå fel på sändningen på femman och trean får jag hålla tummarna för att det är något annat bra på teve... Annars blir det väl en tripp till Sandviken. 

Lovelife- nej men va?! Ole dole doff... finns alldeles för många karlar att välja bland! :P
Midsommar närmar sig men stora steg, ännu inga planer på vad jag ska göra, jag får vänta och se vad som händer!

Nu duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0