Gymmet

Det blev ett fys-pass på gymmet idag, lite armar på slutet också. Shit vad trött jag var efter cyklingen kunde inte ens tala, körde intervall träning så det tog på krafterna. Som tur var så var det lugnt på gymmet, jag och några till bara :D 
Har bytt slang och nål idag, satte den långt ner denna gången, så den inte sitter direkt på magen, utan under ölkaggen! Så får se hur det går med byxor osv om den kommer att skava eller så, annars får jag väl byta ställe bara. Pumpen hade jag på ryggen idag på gymmet, såg kanske lite konstigt ut, men ja är inte bitter! 

Imorgon är den dags för öppen föreläsning inför lärare och forskare, vi ska tala om vårt examensarbete, så sedan är det sommarlov!!! Yes yes.. Men det skulle ju blir skitväder nu i veckan och helgen, sä jag får ta och hitta på något roligt utan solen :/ 

Syster bjuder på maten idag, sklle visst bli fisk eller nått, bra mat för mig! Först mste jag ta en kalldusch och fixa till mig lite innan jag ska cykla hem till mamma, ska faktisk ta fram cykeln och se om det finns nå luft kvar i däcken...Hoppas!!!


DUDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0