Hemmakväll

Igår kväll så beslutade jag och syster oss för att hyra diverse filmer och bara mysa framför teven. Tre filmer fick vi ihop tillslut, den första sög (en svensk), sedan kikade vi på (jag på, syster somnade mitt i filmen) Bröllopsduellen - den var iallafall sevärd och rolig! Sist kikade vi på Twilight, det var syster val så då vaknade hon upp mitt i koman ;D Jag är inte nått stort fan av overkliga filmer, där det sker saker som absolut inte kan ske in real life. Men tyckte att filmen var ritktigt bra! Så med en kort sammanfattning av kvällen var att ju mer klockan blev på natten, desto bättre blev filmerna, eftersom vi såg alla på en gång.

    

Kanske man ska göra ett bankärende idag, eller....?? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0