KANDIDAT

Såja då har man tagit kandidatexamen i munhälsa ;D Liiiiiiite bättre än de vanliga tandhygienisterna, YES!!! Fick blommor av fröken och en fint diplom som nog kommer att ligga och skräpa i nån låda nånstans...Lite nervöst var det inför föreläsningen, men det gick bra :D Blommorna fick mamma eftersom hon bjöd på maten för dagen! 

Imorgon ska jag ge mig själv en riktig utmaning, jag ska nämligen cykla till sandviken!!! Shit vad jag kommer att ha träningsvärk efter imorgon kan ja tänka :-S Men det kommer nog gå bra, i guess and hope!

Nej men nu när självförtroendet är på topp så lär jag hitta på något roligt, som att kika efter om det finns nån resa kanske?! 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Fan va nice du ;) nu är du bättre tandhygienist än de flest! Du tyckte de gick hur bra som helst på intervjun ja,, men det visar sig vad de tyckte sen i sommar :p

2009-06-04 @ 16:28:31
Postat av: kusin sussi

JÄTTE GRATTIS.

kul för dig hoppas du får ett jobb du trivs med sen. kommer någon dag och kollar hur det är med dig!!

2009-06-05 @ 20:56:35
URL: http://cathfoot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0