Storvik lever

Massa folk, bilar, cyklar och hundar passerar min lägenhet ikväll, inte en lugn stund. Imorgon ska jag ut och prova att springa med pumpen, var upp till sjukhuset idag och fjäska åt mig ett bälte jag kan ha på mig när jag springer, så jag inte tappar pumpen. Men nu är det dags för lite situps och vindrutetorkare! ;D Imorgon är jag ledig, såååå skönt så jag ska in en sväng till gymmet tänkte jag och sedan tänkte jag även passa på och sola lite eftersom de närmaste dagarna ser ganska mörka ut ;/ 

Vill bara säga det till er som dricker och äter light produkter, ät inte sånt skit, köp det inte ens... Inte ens läkarna rekommenderar dessa produkter för oss diabetiker, det är bara en massa tillsatser och hemska kemikalier!!!

Nu måste  jag börja skriva på min läxa jag fick av kuratorn, min måste/vill -lista! Fick ännu en tid hos henne, vet inte hur långe jag ska behöva gå dit, men det känns alltid bra när jag väl är där! :D Händer i helgen då? SKulle behöva ta en krogrunda det var ju ett halvår sedan eller så?! Öppen för förslag....!!!!

Ta det lugnt därute nu! Nu ska jag se på Boston TEaparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0