Uppdatering!

Oj oj, hela 27 grader varmt i vattnet och 30 i lufter vid Torshyttedammsjön ;D Varför åka utomlands sådana här underbara tider? Det dåliga vädret kommer att komma när jag jobbar, håller tummarna, för jag vill att det ska vara fint väder när jag är ledig och inte när jag arbetar! 

Ska iväg på arbetsintervju nu på torsdag, de ringde idag och ville ha dit mig, YES! SÅ får se hur det går men den tjänsten, skulle vara skönt att veta om man har jobb eller så nu efter sommaren. 

Känns som om min sommar är fullproppad med aktiviteter ;D Raphsody på dalhallla, familjekväll i stugan med fam svensson/persson, eventuellt en tripp ner till Gbg till Amine, massa fester... hur ska ja hinna med allt? 

Vaknade vid åtta i morse och besstämde mig för att det skulle bli frukost på balkongen, men shiiiit vad dem varmt och skönt, så jag brände mig lite haha! Kräftan Larsson!! Så imorgon blir det  till att smörja in sig på bryggan, ska försöka få tag på någon olja som man kan ha på benen, för av någon anledning så förblir de alltif kritvita på mig :( 

Backyard babies på Lobby på lördag - kan bli! 

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0