We made you

Shit vad jag diggar den låten trots att jag aldrig har varit ett fan av eminem, men den här låten kommer jag att spela heeeela sommaren lång! 

Lite uppdate about jobs! Har tackat nej till flera intervjuer pga att de ligger aningen för långt bort! Men har hittat ett graviditetsvikariat i Dalarna som jag håller tummarna för, och om jag mot förmodan skulle ha den turen att få jobb där blir det att pendla 6,7 mil per dag. Men det får jag ta, jag klarade ju av att åka fram och tillbaka till Bomhus i sommras och under hela utbildningen, så det ska förhoppningsvis inte vara några problem. 

Annars så mår jag underbart, varför har man varit så anti pump under alla dessa år. Så nu har jag helt slutat med depressionsmedicinerna, inte för att doktorn tyckte det, men jag vet själv att de där tabletterna sätter griller i huvudet på en och jag blev itne direkt gladare av dem, inte heller så försvann mina panikattacker, har inte haft en sådan sedan jag satte in pumpen :D Underbart, jag kan gå bland folk utan att svettas mängder och vara orolig... Har några symtom kvar, men de är inte ens märkvärda! Sköööönt!  I dont like pills! Så nu ätar jag bara medicinen emot mitt kolesterol :( 

Åkte ju in och storhandlade med mor min ;D Blev iofs inte så mkt, men hittade också ett par till sandaler, så nu har jag olika diverse skor för hela sommaren! Lägger ut lite bilder så småningom...

Nej nu är BB som gäller, tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0