piip

Piiip piiip piip, vaknar av att klockan ringer och klockan står på 08,00, bara att stiga upp! Upp och rensa garderoberna på en massa skit. Står och slänger ut alla kläder i vardagsrummet så jag till min förvåning upptäcker att alla de ggr jag har asgt att jag aldrig har nått att ha på mig får fan tänka om, då hela golvet är täckt med kläder! Mitt i allt stök ringer Kungsberget och Yes jag har nu arbete i vinter, PISTVAKT, eller liftguide ;D Syster och jag ska nu tillbringa vår vinter på kungsbergets anläggning, jag ute i kylan och hon inomhus i restaurangen ;D
Ikväll är träningen flyttad och vi ska lira mot pojkarna, min position blir i sekretariatet! Ska verkligen a det lugnt denna vecka så att mina fötter pallar av fler än 4 byten som förra matchen!
Hanna och Ida håller på och storbakar i mammas kök, lussebullar YES! Så ska ta och smyga förbi och norpa åt mig en eller två! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0