Y

Jo men då var det sista helgen som arbetslös då :D Ska bli helt underbart med arbete nu och få lite rutin på vardagen!! Men som mamma sa ibland känns det skit att gå till jobbet men man gör det ändå, okej?! Får se hur första veckan blir, har ju inte fått kläder än, så vi får se vilken nödlösning vi får dra, blåställ kanske?! haha!
Julstöket syns nu i varje affär man är in i, själv är jag inte så mycket för det här med julen eller rättare sagt så har jag lite problem med alla dessa  tomtar folk måste ta fram, alla 100 olika.... Men alla julstjärnor och alla värmeljus man får tända på kvällarna älskar jag! Men så mycket mer jul vet ja inte om ja är...

Har redan satt upp mina mål om några månader så nu jedrar får jag jobba om ja ska nå dem!!!

Har lyckats få en spricka i foten också, stressfraktur kallas det så fint, det betyder att man inte ska springa på foten, men vad har jag gjort?! Just sprungit på den... :/ Så har tagit beslutet att december-månad blir sitta på cykel-månaden :( Inga påfrestningar på foten under denna månad så hoppas jag foten läker ihop, för jag vägrar ha gips nu när ja fixat jobb och allt! Så det så! Fan att man aldrig kan vara riktigt HEL! Hata skador! Nu ikväll kan ja inte ens stödja på foten :( Men det blir bättre och bättre dag för dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0