Baka, baka liten kaka...

Idag har jag överträffat mig själv. Upp tidigt och handlade alla ingredienser som behövdes sedan hem för att sätta på ugnen och sätta igång. Då jag plötsligt upptäckte att jag varken har ägg eller kavel hemma, så syster får rycka in akut och komma förbi. Nu är all bakning ute ur ugnen nu är det bara disken kvar. Det blev iallafall kanelbullar och silviakaka, jag har alltid intalat mig själv att jag aldrig kan baka men får nog ändra den tanken från och med nu :D
Ikväll har jag bjudit hit familjen på fika så de får provsmaka på det jag har bakat.
Nej nu har jag inte tid att sitta kvar vid dumburken nu måste jag ta tag i disken och sedan skulle jag nog själv behöva en dusch med alla denna deg på fingrar och mjöl, ägg i håret :D men det sägs ju att ägg är bra för håret, eller???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer sen jag med... ;)

2009-10-05 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0